Ο κ.Παντελής Γιώργος ενώ "παίζει" με το διαδραστικό σύστημα.Δεκάδες φιλόλογοι τον παρακολουθούν με ενδιαφέρον. |
Διπλό το "καλό" για το Γυμνάσιό μας σήμερα, αφού οι φιλόλογοι του παρακολούθησαν επιμόρφωση που πραγματοποιήθηκε στο 2ο Γυμνάσιο Χαλκίδας.Απο τη μια λοιπόν ,αρκετά τμήματα είχαν κενό(το ένα καλό), απο την άλλη οι φιλόλογοί μας πήραν μια μικρή γεύση απο Νέες Τεχνολογίες και την εφαρμογή των στη διδακτική πράξη(το άλλο καλό) .Ειδικότερα,παρακολούθησαν δειγματικές διδασκαλίες φιλολογικών μαθημάτων με τη βοήθεια διαδραστικού πίνακα.Εισηγητές ήταν ο Διευθυντής του Γυμνασίου Κριεζών και φιλόλογος κ. Γιαννοθανάσης Αθανάσιος, ο κ.Παντελής Γεώργιος, φιλόλογος στο Λύκειο Κανήθου και ο κ. Αριστείδης Αράπογλου υπεύθυνος του Κέ.Πλ.Νε. Τ της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Ευβοίας. Οι δυνατότητες που παρέχει το διαδραστικό σύστημα είναι αναμφισβήτητα πολλές, συναρπαστικές και μπορούν να προσφέρουν στη γνώση των μαθητών.Βασική προϋπόθεση είναι η άριστη γνώση του συστήματος απο το φιλόλογο(αυτό μεταφράζεται σε εντατική επιμόρφωση) , ο συνδυασμός του με σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις, η αλλάγή και ευελιξία των Αναλυτικών Προγραμμάτων που επιβάλλονται στους καθηγητές άνωθεν και φυσικά ανυπολόγιστος αριθμός ωρών, ωστε ο κάθε εκπαιδευτικός να προετοιμάσει το διδακτικό του υλικό.Τα διαδραστικά συστήματα θα εισαχθούν απο την επόμενη σχολική χρονιά στις αίθουσες των τμημάτων της Β΄Γυμνασίου(μόνο) και ήδη το Γυμνάσιό μας προχωράει τη σχετική διαδικασία.Το ερώτημα είναι ποια θα είναι η σχέση του μαθητή με το διαδραστικό σύστημα.Το ζητούμενο της ενεργητικής μάθησης,της αναζήτησης της γνώσης, του know how μπορεί να ικανοποιηθεί ή θα καταλήξουμε πάλι σε μαθητές-παθητικούς δέκτες- που απλώς παρακολουθούν ενα
"συναρπαστικό και πρωτοποριακό" μάθημα απο εναν " καταπληκτικό" καθηγητή;Δείτε στη διδακτική πράξη το διαδραστικό σύστημα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου